Harmonogram IV edycji:
– zgłaszanie projektów – od 1 grudnia 2016 roku do 23 stycznia 2017 roku
– weryfikacja zgłoszonych projektów i dyskusje nad projektami – od 24 stycznia do 8 maja 2017
– odwołania i ponowna weryfikacja – od 8 do 26 maja 2017 r.
– głosowanie – od 14 do 30 czerwca 2017 r.
– ogłoszenie listy projektów do realizacji – do 14 lipca 2017 r.
Skład Zespołu ds. budżetu partycypacyjnego na rok 2018 w Dzielnicy Ursynów to:
1) przedstawiciele mieszkańców Dzielnicy Ursynów,
2) przedstawiciele organizacji pozarządowych w Dzielnicy Ursynów,
3) pracownicy Urzędu Dzielnicy Ursynów,
4) przedstawiciele klubów działających w Radzie Dzielnicy Ursynów,
5) przedstawiciel radnych nieprzynależnych do żadnego z klubów działających w Radzie Dzielnicy Ursynów,
6) przedstawiciele organów uchwałodawczych jednostek niższego rzędu w Dzielnicy Ursynów.