Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Dowiedz się więcej o ciasteczkach cookie klikając tutaj

Elektroniczne Tablice Ogłoszeń w stolicy

15-04-2019 22:38 | Autor: Kamil Dąbrowa
Od teraz dokumenty urzędowe z dzielnic i stołecznych biur zamieszczane są w Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń. Komunikaty pojawiają się na 20 miejskich monitorach oraz internetowej platformie.

Mieszkańcy mają całodobowy dostęp do ogłoszeń, które wcześniej były wywieszane w gablotach urzędów dzielnic. Elektroniczną Tablicę Ogłoszeń można przeglądać za pomocą komputera, tabletu czy smartfona na stronie www.eto.um.warszawa.pl oraz na dotykowych monitorach, dostępnych w 20 lokalizacjach:

– Bemowo -ul. Powstańców Śląskich 70,

– Białołęka - ul. Modlińska 197,

– Bielany - ul. S. Żeromskiego 29,

– Mokotów - ul. Rakowiecka 25/27,

– Ochota - ul. Grójecka 17a,

– Praga-Południe - ul. Grochowska 274,

– Praga-Północ -ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15,

– Rembertów - al. gen. A. Chruściela "Montera" 28,

– Śródmieściu - ul. Nowogrodzka 43,

– Targówek - ul. L. Kondratowicza 20,

– Ursus - pl. Czerwca 1976 r. nr 1,

– Ursynów - al. Komisji Edukacji Narodowej 61,

– Wawer - ul. Żegańska 1,

– Wesoła - ul. 1 Praskiego Pułku 33,

– Wilanów - ul. F. Klimczaka 2,

– Włochy - al. Krakowska 257,

– Wola - al. Solidarności 90,

– Żoliborz - ul. J. Słowackiego 6/8,

– Ratusz (przy wejściu głównym) - pl. Bankowy 3/5,

– Biuro Mienia Miasta i Skarbu Państwa - ul. T. Chałubińskiego 8.

Wszystkie pojawiające się wiadomości podzielone są na kategorie, takie jak architektura, konkursy, dotacje, uchwały, zamówienia publiczne, ogłoszenia sądowe czy środowisko. Warszawiacy w jednym miejscu mogą sprawdzić daty konsultacji społecznych, okręgi wyborcze czy też informacje o budżecie obywatelskim. Na platformie udostępniane są ogłoszenia o pracę, plany miejskich inwestycji a nawet przedmioty z depozytu Biura Rzeczy Znalezionych.

Warszawianki i warszawiacy mogą całodobowo zgłaszać swoje sprawy i pytania poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Platforma dostępna jest w mobilnej aplikacji, na stronie internetowej oraz pod numerem telefonu 19115. Przez siedem dni w tygodniu informacje przekazuje ok. 50 konsultantów oraz ok. 300 pracowników biur i stołecznych jednostek. Urzędnicy zajmują się interwencjami administracji miejskiej np. powiadomieniami o dziurze w drodze, zniszczonej zieleni, nielegalnym wysypisku śmieci czy niedziałającej sygnalizacji świetlnej. Mieszkańcy chętnie też zgłaszają pomysły np. na nowe lokalizacje miejskich ławek czy dodatkowych drzew. Szczegóły dostępne tutaj.

Wróć