Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Dowiedz się więcej o ciasteczkach cookie klikając tutaj

Kolejne urządzenia do płatności bezgotówkowych w Urzędzie Dzielnicy Ursynów

17-04-2024 20:35 | Autor: red.
Teraz płatności przy stanowisku obsługi w Urzędzie Dzielnicy Ursynów będą jeszcze prostsze. Od teraz mieszkańcy dokonujący opłat przy stanowiskach mają do dyspozycji 11 nowych urządzeń Sunmi V2s do transakcji bezgotówkowych, tzw. miniopłatomatów.

- Urządzenia usprawnią obsługę klientów i znacznie skrócą czas jaki ursynowianie spędzają na załatwianiu spraw w urzędzie. Z miniopłatomatów mieszkańcy będą mogli korzystać na wszystkich stanowiskach komunikacyjnych, tj. przy rejestracji pojazdów oraz przy wyrabianiu praw jazdy. Zachęcam do korzystania z nowej formy płatności – mówi zastępca burmistrza Ursynowa, Klaudiusz Ostrowski.

W grudniu 2023 r. w Urzędzie Dzielnicy Ursynów uruchomiony został pilotażowy program, który rozszerza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w ramach tzw. platformy E-Commerce. Płatności można dokonać przez dedykowaną stronę internetową, także za pomocą telefonu komórkowego przy stanowisku obsługi, a teraz również za pomocą miniopłatomatów.

Informacje na temat nowej możliwości znajdują się przy każdym okienku obsługi (oprócz Urzędu Stanu Cywilnego oraz Referatu Paszportowego) razem z instrukcją obsługi oraz w zakładce „Dokonaj opłaty” na stronie internetowej Urzędu Dzielnicy Ursynów.

Proponowane rozwiązanie zostało przygotowane przez firmę Worldline, we współpracy z Urzędem Dzielnicy Ursynów, Biurem Długu i Restrukturyzacji Wierzytelności, Biurem Administracji i Spraw Obywatelskich, Centrum Obsługi Podatnika, Biurem Księgowości i Kontrasygnaty oraz Bankiem Handlowym.

Wróć