Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Dowiedz się więcej o ciasteczkach cookie klikając tutaj

Nowe boisko na Ursynowie!

30-03-2022 21:08 | Autor: Adam Bąk
Twórczyni Julia Żugaj wraz z agencją influencer marketingu Spotlight przekazały całe swoje wynagrodzenie ze sprzedaży akcesoriów z kolekcji “Ember” w wysokości ponad 46 tysięcy zł na Stowarzyszenie Edukacji Młodych Piłkarzy (SEMP) w Warszawie. Środki te zostaną przeznaczone przez instytucję na budowę nowego boiska.

Wsparcie dla młodych piłkarzy to długo planowana przez Julię Żugaj (influencerka, którą na TikToku śledzi obecnie ponad 2.7 mln odbiorców) akcja, która swoimi początkami sięga listopada 2021 r. Wtedy to na jej profilu na TikToku uaktywniła się grupa anonimowych hejterów, która miała jedną wspólną cechę – avatar z koszulką footballową. Julia szybko zareagowała na wzmożone zainteresowanie, publikując wideo, w którym ubrana w piłkarski T-shirt ogłosiła sprzedaż kolejnego swojego produktu z kolekcji Ember, z którego całość dochodu miała zostać przeznaczona na cel charytatywny. – Sport jest nieodłącznym elementem mojego życia, mocno wierzę w ducha walki. Dlatego dziękuję “piłkarzom”, bo tak ich roboczo nazywam, którzy zainicjowali dyskusję na moim TikToku – to oni zainspirowali mnie do tego, aby dochód ze sprzedaży scrunchie przeznaczyć na instytucję, która edukuje młode talenty piłkarskie – tłumaczy Julia Żugaj.

Działania Julii wsparła reprezentująca ją agencja Spotlight, która zajęła się wprowadzeniem dedykowanego produktu do sprzedaży w swoim e-commerce Teamx.pl oraz postanowiła również przekazać całe wynagrodzenie na wybrany przez influencerkę cel. – Zawsze przychylnie patrzę na działania charytatywne ze strony naszych influencerów. Tutaj akcja miała podwójne dno – nie tylko wsparliśmy finansowo projekt, który przyczyni się do rozwoju fizycznego młodzieży, ale również pokazaliśmy, w jaki sposób warto walczyć z hejtem w social mediach: zło dobrem zwyciężać – podsumowuje Olivia Drost, partner zarządzająca Spotlight Agency.

Julia Żugaj i Spotlight Agency przekazały łącznie na SEMP 46,500 złotych. To całe wynagrodzenie otrzymane ze sprzedaży ponad 6 tys. akcesoriów z kolekcji “Ember”. Środki zostaną przeznaczone na budowę nowego boiska dla młodzieży. – SEMP Arena to obecnie flagowy projekt naszej instytucji, na który cały czas zbieramy środki finansowe. Dziękujemy Julii i agencji Spotlight za to, że znalazły się wśród jego fundatorów, tym bardziej, że kompletnie nie spodziewaliśmy się wsparcia z ich strony – komentuje Joanna Popławska-Saczuk, prezes SEMP.

Wróć