Wprowadzone rozwiązanie pozwoli na bieżąco monitorować poziom satysfakcji mieszkańców ze sposobu, w jaki są obsługiwani podczas załatwiania spraw w urzędzie.
– Dotychczas mieszkańcy nie mieli możliwości wyrażenia opinii w tak prosty sposób, który nie angażuje ani czasu, ani szczególnej uwagi. Oczywiście, trafiały do nas składane na piśmie sugestie od mieszkańców, zarówno tych bardzo zadowolonych, jak i nie do końca usatysfakcjonowanych. Każdego miesiąca były to pojedyncze przypadki, a chcemy poznać opinię większej liczby mieszkańców – mówi Jakub Berent, wiceburmistrz Ursynowa.
Teraz każdy mieszkaniec ma możliwość wystawienia oceny obsługującemu go pracownikowi. Skrzynki wykonano z przezroczystego materiału, aby każdy odwiedzający urząd mógł zapoznać się z oceną jego pracy. Zastosowanie numerków pozwoli przełożonym wyjaśnić z pracownikami przyczynę negatywnej oceny oraz docenić tych, którzy są oceniani pozytywnie.