Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Dowiedz się więcej o ciasteczkach cookie klikając tutaj

Ursynów wsłuchuje się w głos przedsiębiorców

13-11-2019 21:57 | Autor: red.
Rozmawiamy z radną dzielnicy Olgą Górną, inicjatorką działań ursynowskiego Ratusza na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw. Do końca listopada na stronie internetowej Urzędu Dzielnicy Ursynów (www.ursynow.pl) lokalni przedsiębiorcy mogą wypełniać ankietę na temat warunków prowadzenia biznesu w naszej dzielnicy.

Ruszyła ankieta dzielnicowego Ratusza skierowana do ursynowskich przedsiębiorców i pracodawców. O co chodzi i skąd w ogóle taki pomysł?

OLGA GÓRNA: Sprawy ekonomiczne i gospodarcze są istotne nie tylko na poziomie ogólnokrajowym, ale także lokalnym. Jednym z punktów we wspólnym programie ursynowskiej koalicji Platformy, Nowoczesnej i stowarzyszenia Otwarty Ursynów jest stworzenie forum współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami. Podjęliśmy decyzję, że dobrym startem do zbudowania relacji z przedsiębiorcami, jest uruchomienie ankiety i poznanie opinii osób najbardziej zainteresowanych tych tematem. Wnioski wynikające z badania pozwolą nam lepiej zrozumieć perspektywę i oczekiwania przedsiębiorców prowadzących działalność na terenie dzielnicy, a tym samym wspomóc kreowanie środowiska przyjaznego lokalnemu biznesowi.

W jakiej formie będzie prowadzona ankieta? Do kiedy można ją wypełniać?

Ursynów to nowoczesna dzielnica, więc ankieta będzie uruchomiona przede wszystkim w wersji on-line na stronie www.ursynow.pl. Będziemy zachęcać poprzez media społecznościowe do jej wypełnienia – nie powinno zająć to przedsiębiorcy więcej niż kilka minut. Poza wersją elektroniczną mamy nadzieję, że uda nam się porozmawiać z przedsiębiorcami bezpośrednio, gdyż planujemy osobiście udać się w „teren” z ankietą.

Jakie następne kroki są planowane po otrzymaniu wyników ankiety?

W dużej mierze będzie to wynikać z analizy uzyskanych wyników, czyli głosu samych przedsiębiorców i ich potrzeb. Następnie spróbujemy te potrzeby zderzyć z naszymi możliwościami - wszędzie tam, gdzie będziemy mogli wesprzeć lokalny sektor MSP, postaramy się to uczynić. Nie wykluczamy tu współpracy z organizacjami pozarządowymi, czyli fundacjami i stowarzyszeniami, które wspierają przedsiębiorczość, a mają w tym względzie wiele doświadczeń i dobrych praktyk.

Wróć